درک می کنید ، قدرتمندتر هستید ، زیرا می توانید منافع خود و/یا سازمان
نوشته شده توسط : محسن راد

مانها را درک می کنید ، قدرتمندتر هستید ، زیرا می توانید منافع خود و/یا سازمان را پیش ببرید. بنابراین منطقی است که همه مهندسان به عنوان بخشی از مقطع کارشناسی خود یا توسعه حرفه ای بعدی خود ، باید رفتار سازمانی را به عنوان بخشی از آموزش مدیریت خود مطالعه کنند. این یک الزام اصلی شورای مهندسی انگلستان (ECUK) برای کسانی است که مایل به تبدیل شدن به مهندسین متخصص هستند.
هدف این کتاب حمایت از دوره هایی است که به منظور برآوردن الزامات ECUK برای آموزش مدیریت و کسب و کار ، با پوشش کار گروهی و گروهی ، و بحث بیشتر در مورد تفاوت های فرهنگی بین المللی ، که از ویژگی های اصلی مدارک مهندسی امروز است ، انجام می شود. فصلها همچنین موضوعات کلیدی برای حفظ محیط کار سالم در یک سازمان را شامل می شود ، مانند ایجاد انگیزه در کارکنان ، مدیریت استرس و برخورد با سیاست های سازمانی ، و همچنین موضوعاتی برای درک بیشتر مدیریت شرکت از جمله ساختارهای رهبری و سازمانی.
مقدمه ای بر رفتار سازمانی برای مدیران و مهندسین نه تنها مقدمه ای عملی برای OB برای دانشجویان مدیریت ، بلکه متنی را نیز ارائه می دهد که به طور خاص نیازهای مهندسان و دانشجویان مهندسی را هدف گرفته است. مطالب پشتیبانی مدرسان از جمله ارائه پاورپوینت قابل ویرایش و یادداشت های سخنرانی به مدرسین این امکان را می دهد که زمان کمتری را صرف برنامه ریزی و زمان بیشتری برای تدریس
کنند. به اشتراک گذاشتن ایده هامقدمه ای بر الگوریتم ها و معماری های موازی: Arrays Trees Hypercubes مقدمه ای در زمینه گسترش الگوریتم ها و معماری های موازی ارائه می دهد. این کتاب بر محاسبات موازی با متداول ترین معماری شبکه ، یعنی آرایه ها ، درختان ، ابر مکعب ها و برخی از شبکه های نزدیک متمرکز است. این کتاب که در سه فصل تنظیم شده است ، با مروری بر ساده ترین معماری آرایه ها و درختان آغاز می شود. این متن سپس ساختارها و روابط بین معماری های غالب شبکه و همچنین کارآمدترین الگوریتم های موازی را برای انواع مختلف مشکلات ارائه می دهد. فصل های دیگر بر نتایج و تکنیک های اساسی و تجزیه و تحلیل دقیق عملکرد الگوریتمی تمرکز دارد. این کتاب ترکیبی از معماری شبکه بر اساس آرایه ها و درختان به نام مش درختان را مورد بحث قرار می دهد. فصل پایانی به مهمترین خواص هایپرکوب می پردازد. این کتاب منبع ارزشمندی برای خوانندگان با پیشینه فنی کلی است.
• نوشته شده توسط یک مدرس مجرب در زمینه متناسب با ماژول های رفتار سازمانی در هر دو مدرک مدیریت و مهندسی ، ارائه مقدمه ای مختصر بر موضوع بدون اینکه دانش آموز را تحت فشار قرار دهد.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: